Този сайт използва бисквитки. Моля Приемете преди да използвате сайта.
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Адрес: гр. София, ул. „Софроний Врачански“ №104-106
Работно време: Всеки работен ден от 09.00 до 17.30 часа
Удобни спирки на градския транспорт:
Метростанция «Централна гара»
Спирка «Централна гара» на трамваи: 1, 3, 4, 6, 7, 10, 12
Спирка «Централна гара» на автобуси: 74, 77, 78, 82, 85, 101, 213, 305, 404, 413, 285, 21, 22
Спирка «Ген. Столетов» на тролейбуси: 1, 3, 5
Паркиране:
Безплатен служебен паркинг пред входа на сградата
Телефон: 02 931 80 95
Електронна поща: ahu@mlsp.government.bg
Агенцията има 5 изнесени работни места.
Подробна информация за адресите, електронна поща и телефони за контакт, както и карти с обозначена локация на изнесените работни места в съответните населени места можете да намерите в интернет страницата ни: Агенция за хората с увреждания (government.bg)
В раздел „Въпроси“ на нашата интернет страницаможете да зададете въпрос - ще Ви отговорим и ще публикуваме отговора
Сигнали и оплаквания по повод на административното обслужване или във връзка с предоставянето на административни услуги можете:
да подадете в работното ни време на място в ЦАО, както и на телефона на Центъра за административно обслужване 02 931 80 95 и на телефоните за контакт с нашите изнесени работни места в страната;
да ни ги изпратите писмено с използване на пощенска или куриерска услуга;
да ни ги изпратите на електронната поща на Центъра за административно обслужване
да ни ги изпратите през Системата за сигурно електронно връчване на Държавна агенция „Електронно управление“: https://edelivery.egov.bg/.
Проект „Създаване на единна система за управление на цялостния процес по реализация на държавната политика за работа с хората с увреждания в България“
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз