Този сайт използва бисквитки. Моля Приемете преди да използвате сайта.
Адрес: email: ahu@mlsp.government.bg РАБОТНО ВРЕМЕ – АДМИНИСТРАЦИЯ РАБОТНО ВРЕМЕ – ЗВЕНО ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР - МИЛА ВУКОВА тел.: 02/ 9318095, в.104 |
Отваряне на картата на цял екран |
|
ИЗНЕСЕНИ РАБОТНИ МЕСТА |
||
1.Изнесено работно място - гр. Пловдив: | ||
гр. Пловдив ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР - ТЕОДОРА СИНДЖИРЛИЕВА тел.: 032 / 62 25 07 |
Отваряне на картата на цял екран |
|
2. Изнесено работно място - гр. Стара Загора: | ||
гр. Стара Загора СТАРШИ ИНСПЕКТОР - КАТЕРИНА АНГЕЛОВА тел: 042/27 00 48 GSM: 0878 154 635 ПРИЕМНО ВРЕМЕ: ПЕТЪК |
Отваряне на картата на цял екран |
|
3. Изнесено работно място - гр. Велико Търново: |
||
гр. Велико Търново ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР - ДИМИТЪР НИКОВ тел.: 062 /62 03 97 |
Отваряне на картата на цял екран |
|
4. Изнесено работно място - гр. Монтана: |
||
гр. Монтана ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР - НАТАЛИЯ ИВАНОВА тел.: 096/312958 |
Отваряне на картата на цял екран |
|
5. Изнесено работно място - гр. Варна: |
||
гр. Варна СТАРШИ ИНСПЕКТОР - КЪНЧО ХРИСТОВ тел.: 052/710401, GSM: 0882/ 826 713 |
Отваряне на картата на цял екран |
|
На основание чл.10, ал.4 от Наредбата за административното обслужване в случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на звеното продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време. |
Проект „Създаване на единна система за управление на цялостния процес по реализация на държавната политика за работа с хората с увреждания в България“
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз